TEMA 4 M1

 


Mai întâi am făcut un document în photoshop de 1000x1000px, cu rezoluția de 100dpi, apoi am creat un pătrat de 100x100 tangent la marginea din stânga cu opacitatea de 90%, după care am creat un al doilea pătrat cu suprafața dublă față de primul pătrat, cu opacitatea de 80%.

Am continuat asa și cu următoarele pătrate, până când am ajuns la marginea dreapta a proiectului. Le-am redus opacitatea fiecărui pătrat cu 10%.

Am modificat aceasta tema, astfel încât al șaselea pătrat să se încadreze tangent la trei din colturile proiectului. Am înlocuit dimensiunea documentului 1000x1000px cu alte doua valori de 1127x565px. Am obținut aceste dimensiuni calculând 1/2 din suprafața ariei fiecărui element, iar apoi am adunat cu întregul ultimului element.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Padurea