TEMA 11 tic

                                                                Azi nu am fost la Olimpiada 

                             Astăzi s-a ținut Olimpiada de Mecanică, nu am putut să merg, deoarece sunt răcită, dar în schimb, colegul meu Florin s-a dus, a participat și a câștigat locul al III-lea. Olimpiada s-a desfășurat în două etape. Etapa teoretică s-a ținut la Liceul Tehnologic "Mihai Viteazu", iar etapa practică a avut loc la Colegiul Tehnologic "Traian Vuia".

                             Înainte de a intra am vorbit cu el, avea emoții, se putea auzea cum ii tremura vocea, dar dupa ce a inceput olimpiada, emotiile ii s-au mai domolit. A inceput prima etapa a olimpiadei, cea teoretica, pe care a trecut-o cu bine, apoi a urmat cea de a doua etapa, cea practica, s-a descurcat destul de bine si la aceasta. 

                              Dupa ce s-a terminat olimpiada, mi-a spus ca a fost o experienta pe care nu o v-a uita niciodata si ca ar mai vrea sa o repete. Faptul ca a castigat locul al III-lea, nu l-a descurajat, ci l-a motivat sa devina din ce in ce mai bun iar intr-o zi v-a castiga primul loc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Padurea