TEMA 17 M2

 În primul  rând, am căutat pe Google domenii pentru internet și am ales de pe diferite site-uri, câteva domenii și oferte. 

Primul domeniu pe care l-am ales, este Domeniu.eu, acesta fiind cea mai bună alegere dacă cineva dorește să câștige clienți noi în Europa. Domeniile.eu sunt disponibile doar pentru cetățenii Uniuni Europene și companiile înregistrate pe teritoriul acesteia.

Al doilea domeniu ales, a fost Domeniul.online, acesta este perfect pentru bloggeri, vloggeri și companiile care operează în domeniul online. Domeniul.online este disponibil pentru orice. Acest domeniu poate fii potrivit pentru dumneavoastră dacă stații mult pe internet. 

Al treilea domeniu, este Domeniul.store, acesta fiind cea mai bună soluție pentru un magazin online. Domeniul .store este o soluție ideală pentru toți cei care preferă soluții creative și neobișnuite și își caută locul pe web. Domeniul.store la fel ca și domeniul.online este disponibil pentru oricine. Este recomandat acest domeniu pentru persoane care vor să fie diferite față de alte site-uri web.

Eu aș alege pentru o perioadă de 5 ani, să achiziționez domeniul.store, deoarece, în prezent, cumpărăturile online sunt tot mai frecvent și aș avea oportunitatea să îmi exprim creativitatea, având un site diferit și unic față de celelalte de pe internet. Cea mai bună oferta pentru acest domeniu, am găsit pe site-ul Globe Hosting de 57.90 de euro pe an.


 

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Padurea