TEMA 2 TIC

                                   Am promovat clasa a XI-a

                   Am trecut clasa a XI-a cu succes, deși am început anul cu cateva note mai slabe,m-am corectat si am reusit sa scot o medie anuala frumoasa. A fost un an scolar bun, anul acesta m-am incadrat in primi 30% din clasa, si am primit pentru prima oara bursa de merit. Am imbodobit clasele a XII, impreuna cu toata clasa si a fost foarte placut, sa facem ceva in echipa si sa ne implicam cu toti. Anul acesta am implinit 18 ani, iar colegii mi-au pregatit o surpriza in saptamana de practica, am avut tort, ne-am comandat pizza, a fost o surpriza foarte placuta, si ma bucur ca am avut parte de ea la aniversarea de 18 ani. 

Liceul Tehnologic "Constantin Brâncuși" Oradea




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

TEMA 11 tic

Tic-tema11-internet